HotSchedules v4.196.0-1504 – اپلیکیشن مدیریت و برنامه ریزی کارمندان اندروید
نسخه خریداری شده برنامه به ارزش 2.69 دلار
هنگام ورود به حوزه های کسب و کار مختلف شاهد وجود کارفرما و چندین کارمند مختلف هستیم که هر کدام از آن ها فعالیت خاصی را انجام می دهند. مدیران برای داشتن کیفیت کار بهتر باید سعی کنند در بازه های زمانی مشخصی به قسمت های گوناگون شرکت سرکشی کرده و بر روی کار تمامی کارمندان خود نظارتی کامل داشته باشند. همان طور که ذکر کردیم این مراجعه پی در پی باعث می شود تا وقت شما زیاد اشغال شود و نتوانید به برخی از کار های ضروری خود در طول روز رسیدگی کنید. در این پست قصد داریم تا با معرفی یک ابزار خاص مدیریت شما را بر روی کارمندانتان آسان تر سازیم! HotSchedules عنوان یک اپلیکیشن خاص و کاربردی برای مدیریت کامل و برنامه ریزی دقیق کارمندان می باشد که توسط HotSchedules توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. پس از نصب نرم افزار و افزودن کارمندان خود به لیست آن خواهید توانست تا بدون هیچ گونه مشکلی ساعت ها و شیفت های کاری هر کدام از آن ها را مشخص و بدون نیاز به مراجعه حضوری بسیاری از فعالیت هایشان را زیر نظر بگیرید. برای مشورت در امور با کارمندان خود در محیط برنامه به تبادل اطلاعات بپردازید تا بهترین تصمیم ممکن را برای یک نتیجه ی مطلوب اتخاذ کنید. بنا بر توضیحات توسعه دهنده با نصب این اپ هوشمند بیش از 75 درصد در وقت شما و هم چنین کارمندانتان صرفه جویی میشود که خود یک نقطه عطف بزرگ در تغییر و تحولات کیفیت کاری محسوب می شود. تمامی برنامه ریزی ها در تقویم داخلی صورت گرفته که باعث می شود کارمندان در همان لحظه همه چیز را مشاهده نمایند، پس اگر شما نیز جزو کارفرمایان پر مشغله هستید بهتر است این نرم افزار از دست ندهید و برای دریافت آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
اپلیکیشن HotSchedules با تکیه بر مجموعه ای از امکانات خاص و منحصر به فرد برای برنامه ریزی امور کارمندان توسط توسعه دهنده خود با قیمت 2.69 دلار در مارکت گوگل پلی منتشر شده است که همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه منتشر شده این برنامه را به صورت کاملا رایگان از وبسایت پر بازدید فارس اندروید دریافت نمایید.
امتیاز داده شده: 5 از 5 : جالب بود مرسی .